torsdag 27 januari 2011

Jobb nr2 intro dag nr1

Sitter just nu på jobb nr2 intro dag nr1 , jag kan säga direkt att detta va inget för mig tyvärr. Det är för segt, och detta är absolut inte jag. Får se om det är så illa att jag kommer att hamna i valet "MÅSTE" eller ja då är det ju inget val men ja ni förstår nog vad jag menar. Igår var det ju sista dagen på jobb nr1 och det kändes verkligen tråkigt. Trivdes bra där och hoppas på att jag får komma tillbaks dit flera gånger. Det enda negativa va ju resvägen till och från jobbet. Men vi får se om jag får 5v vikariatet där i mars-april. Igår när jag kom hem så va klockan ganska mycket så det blev inte så mycket att göra förutom laga mat och fixa/trixa hemma. Det blev även bestämt att jag och A ska se "Änglagård-tredje gången gillt" hoppas att den är bra. Emma sov hemma så vi fick en morgon tillsammans imorse :-) Vi åt frukost och kollade på tv samt övade på hennes ord läxa en extra gång. Det gick ganska bra för henne. Bättre än 1a gången hon skrev iallafall. Vi får se om det blev läxförhör för henne idag i skolan annars övar vi mera ikväll. Ev så har hon och Alex redan övat när jag kommer hem. Kan även bli att hon sover hos mormor ikväll men det får vi se senare hur allt blir. Näää nu ska jag väl ta och avrunda detta inlägg...MEN vet inte VAD jag ska hitta på :-( Ja ja jag får väl spela lite på mobilen eller nåt ;-/ OVER AND OUT
Skickat från min HTC

Inga kommentarer: