torsdag 20 augusti 2009

Kryssningen

Kryssningen har varit helt oki. Har tänkt på och saknat min Alex mycket. Känns ibland som om vi inte är redo för samma saker men sånt får man ta och sen mötas halv vägs. Får se hur allt löser sig för jag vill INTE att vi ska bryta upp. Vi får lösa allt på det bästa sättet. Underhållningen på resan stod Martinez och Easy Kit för. Nu är min Easy Kit abstinens lite bättre. Kommer ju även få lyssna på dom igen den 29de i Södertälje. Och då är även min Alex med får jag hoppas. Jag har ett par vänner som ev åker kryssning imorgon och jag är lite sugen på att åka med då eftersom det är Easy Kit som spelar igen. Ja ja vi får se hur det blir INGET är omöjligt. Nu ska vi snart gå iväg för att äta lunch buffen men väntar på Kittarna först, just nu underhåller Martinez. OVER AND OUT

Inga kommentarer: