söndag 9 augusti 2009

Helgen

Helgen har varit helt okej men självklart finns det vissa saker man önskar var annorlunda. Fredagen blev lugn med massa bad och sen grillning på kvällen. Lördagen upp tidigt då det var High Chapparall som stod på dagens schema. Vädret var helt okej, jag hade ju lyckats bränna min rygg och axlar redan så det blev framsidan som fick sig en omgång så lördagen. När vi kom hem till Fam Mikkelsen efter Chapparall dagens äventyr så åt vi god mat och sen blev det duscha och bums i sängen för vi var helt SLUT i kropp och ben. När vi ska sova så kunde det ju ha skett på ett bättre sätt men det går inte att få ogjort men men vissa får tro vad dom vill JAG VET SANNINGEN och allt annat skiter jag i. Och ska det fortsätta så här så kan det bli andra ändringar HELT och då önskar nog vissa att dom tänkt sig för innan dom sagt vissa saker. Och en sak ska ni alla veta att jag ÄLSKAR MIN DOTTER och hon är INTE glömd det är "NI" själva som bestämt vissa saker och jag har inte hindrat er så skyll INTE på mig. Ja ja nu orkar jag inte det här mera....men slutar det inte så kommer det att bli riktigt STORA förändringar runt om kring. Nä slut bubblat. Just nu sitter jag och Alex i bilen på väg hem. Vi åkte för BRA många timmar sen men vi har fikat på vägen samt varit inne på Ica Maxi och nyss stod vi och tittade på hur man gör Polkagrisar. Vi köpte även 12st olika Polkagris stänger :-D Nu ska jag va och underhålla min älskling lite. OVER AND OUT

Inga kommentarer: