onsdag 19 augusti 2009

Avsked och kryssning idag!

Nu har jag precis sagt hej då till min Alex <3 ALLTID lika jobbigt att göra och tårarna går inte att hindra :'( Sitter på bussen och är på väg till 1a jobb dagen efter semestern. Det blir jag och en tjej till som åker iväg på kryssning med Anita idag. Och på båten spelar mina kära Easy Kit. Hoppas att dom kan hjälpa mig med att inte sakna Alex för mycket. Ska försöka att njuta till 100% fast det kommer att bli jobbigt. Är så van att ha min älskade vid min sida. Och vi firade ju 2månader igår. Känns absolut inge bra att vara ifrån varandra nu igen. Men vi kommer ju att ses snart men för min del tycker jag att det är FÖR LÅNGT mellan gångerna :-P Nä nu måste jag in och handla en sallad att äta till lunch och på terminalen. OVER AND OUT

Inga kommentarer: