onsdag 5 augusti 2009

Idag är det onsdag....

Och viåkte ut till Hjortensudde och fotograferade lite samt njöt av utsikten. Sen bar det iväg in till Mellerud och kollade USB minne. Men jag köpte inget då jag har hemma men ville ha ett NU eftersom jag ville lägga in foton på det så jag har dom när jag kommer hem. Men vi får köpa det på nåt sätt ändå. Vi har ätit gott och nu så sitter Alex och redigerar fotona lite som vi tagit under dessa dagar. Jag tycker bilderna är bra som dom är MEN när man ser dom små redigeringarna så blir bilden HELT annorlunda. Dax för lite puss paus med hjärtat och sen blir det nog duschen för min del. Men vi hörs av snart igen. Jo på fredag om bara 2dagar får jag ÄNTLIGEN träffa min älskade dotter igen. Ååååå gud vad jag längtat efter och saknat henne. Ska kramas som en tok på fredag. Nä duschen och puss paus var det :-P OVER AND OUT

Inga kommentarer: