torsdag 11 december 2008

Torsdag

Det blev tyvärr inget mera bloggande igårmen ORKADE inte helt enkelt. Idag ska jag iväg på Julgalan på Kista mässan. Känner lite sisådär för det...klart jag vill se showen MEN mår ju inte hundra än. Det är nu tredje dagen med meducin så det ska ju bli bättre. Känner att svullnaden "knölen" bakom örat börjar minsk MEN inte värken. Ja man får väl hoppas på det bästa att det hinner gå över tills på Lördag iallfall. F*N jag är redan nervös.....vet exakt hur jag kommer känna på lördag när det är dax för resultatet. Först så är man nervös för OM dom ska gå vidare till steg 2 eller inte och OM dom gör det DÅ är man SKIT NERVÖS igen sen för att man VILL ju att dom ska gå vidare till nästa omgång oxå. Och nu är det MYCKET som står på spel. För det är ju inte bara nästa omgång den här gången UTAN FINAAAALEN. Shitpommfritt vad jag kommer att vara nervös. SAMT att jag kommer ju TOKRINGA och RÖSTA oxå. Så all ni som vill ge mig en julklapp i år :-) RING PÅ LÖRDAG ISTÄLLET OCH RÖSTA PÅ SCOTTS el ge mig påfyllnad till mobilen (Comviq) KOMMER ATT BEHÖVAS :-)

Snart ska jag ta tag i att försöka träna lite....vet att jag inte får men funderar på att cykla en stund iallfall. Eller så struntar jag idet och tar en promenad ner på stan sen för jag ska nämligen dit och fixa och dona lite julklappar innan jag ska iväg kl:17 till Kista. Ska även träffa Fasters Godis idag och Nathalie på stan. Det var ju ett tag sen jag fickk kramas med godisen så det ska bli kul. Det blir ju ingen lille jul hos mig igår med Pappa, Eva, Lillasyster, Lillebror, Nathalie och Fasters Godis. Hela högen (utom Lillasyster) åker ju till min farmor i år och ska fira jul. Är ganska avis för jag skulle oxå vilja åka dit. ÄR SÅÅÅÅ MYSIGT där uppe på vintern. Här i tokstan är det ju bara slisk och slask och byte av pengar på julen. NORRLAND i mitt hjärta kan jag säga. SAKNAR DET MYCKET. Lillejulen får bli efter jul i år istället skrev min pappa då dom ska åka samt att dom är förkylda just nu. Jag och Emma har ju haft den perioden (men den kommer nog igen).

Ska bli SÅ gott att få käka lite julmat ikväll...det är konstigt det där att man saknar det så mycket nu när det närmar sig men sen så är man SÅÅÅÅ trött på den maten efter ett par dagar. Är nog ganska klar med ALLA julklappar redan men ska väl små kolla lite på stan idag och se om jag hittar nåt mera. Sen så ska jag gå och klippa mig (igen) har nu bestämmt (tror jag) att det blir lite kortare iallafall. Har ju varit i valet och kvalet OM jag ska spara mera eller om det ska bli kortikort kort igen. Men nu vet jag att jag INTE vill ha kortikort kort som jag haft ett par år utan tänker köra en page. Har ju page nu MEN den är lite för lång page för att jag ska vara nöjd. Så jag hoppas min kära MAria (frisören) har tid för mig idag då jag ska iväg och tänkte strunta i att fica håret nu på morgonen eftersom jag vill klippa mig och sen får hon fixa iordning nån bra julgala frisyr :-)

Ang förra helgen så var jag ju på DB-kampen som vanligt och Emma fick följa med igen. Vi var även hos Emmas faster Helen och fikade innan vi åkte till Strängnäs. Hon fyllde ju "ten ten ten" så det var dax att ta en fika och fira henne lite. Men NU på lördag blir det att fira henne ordentligt istället. Jag har bjudit med henne på inträdet till DB-kampen och sen blir det RAJ RAJ :-) TYROLERHATTEN ÅKER PÅ och ev Gerd & Barbro kommer fram :-)

Jaja nu ska jag ta och avrunda lite kanske så jag kommer iväg nångång, har ju lite att fixa med här hemma innan jag kan åka. Men had et gött igelkött och glöm för all del inte att RÖSTA på SCOTTS på Lördag.

RING OCH RÖSTA PÅ LÖRDAG 13/12 kl20.00
SCOTTS MÅSTE TILL FINALEN
Rösta på telenr:099-23001 eller 099-32001



OVER AND OUT

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför uppdatrar du inteeeee?:P Bloggtorka? ;P

Anonym sa...

Hahaha.. bloggtorke period =P aa.. du får fasiken ta och blogga sedan! =P så man får ngt att läsa =) kram.