onsdag 17 december 2008

Smågodis

Japp sitter och mumsar på det *GOTT*
Ok Nathalie du ska få din uppdatering :-)

Torsdagen 11/12

Var nere på stan ett antal timmar.
Kollade runt efter lite lulelappar (julklappar)
samt träffade Nathalie och Fasters Godis.
Gick med Snigel som kollade byxor
och sen köpte jag en ny väska.
Runt halv fem så var det dax att börja
röra sig mot Anita.
Jag skulle nämligen på julbord med jobbet.
Anita och jag planerade FÖR LÄNGESEN
att vi skulle åka på Julgalan.
Så själva assistans bolaget bokade in 10st
platser åt oss och till slut blev vi bara 5st
som åkte. Det var lite tråkigt att INGEN
vill följa med men det var dom som gick miste
om en bra kväll INTE VI som var där :-)
Sätter in lite bilder från showen.

Linda Bengtzing
E.M.D
Ola & Adam mfl körde Y.M.C.A

Martin Stenmarck

Rydell & Quick *GRYMT bra*

Det finns även lite video klipp från Julgalan inne på http://www.youtube.com/LizenPh

Fredag 12/12

Idag åkte jag och handlade lite med mamma.
Vi var på Rusta och Lidl.
Fixade hem lite käk samt handlade julklappar.
Fick åka tillbax till Rusta senare och lämnade tilbax
ett spel jag köpte till Emma, för det var så dåligt så
vi köpte ett annat spel till hennes PS2 istället.
Hon fick PomPom Party (eyetoy).
Vi spelade det spelet ett tag senvar det dax för
Idol Finalen. Och jag tycker att rätt person vann i år.
GRATTIS KEVIN :-)


Lördag 13/13

Fixade iordning Emma inför Lucia firande hon skulle ha
för mig, min mamma och min mormor och sin pappa.
Emma sjöng Lucia sången när hon kom in till oss
i v-rummet sen så ville hon inte sjunga mera.
Men det var fint och Emma var JÄTTE söt.
Efter att det var klart så var det dax att åka och hämta
Helen (Emmas faster) för hon skulle med till DB-Kampen.
Jag bjöd henne då hon har fyllt år.
Peter var våran chaufför :-)
Vi kom lite senare än tänkt till Anna i Strängnäs.
Men det är sånt som händer. Vi hann i allfall käka
pizzan vi hade köpt och sen för festa lite grann.
Runt 18.30 kom Annas bror och hämtade oss eftersom
hans kulle köra oss till arenan.
Det var inte så mycket folk när vi kom fram.
Men väl inne så kände jag direkt spänningen i kroppen...
HUR SKULLE DET GÅ?
Skulle Scotts åka ut?
Ringde och röstade som ATTANS kan jag lova.
Var riktigt nervös att dom inte skulle få vara kvar.
MEN MEN...ALLT GICK JU KANON.
OCH SCOTTS ÄR I FINALEN *YES*
Blev en lugnt kväll och kom hem i skaplig tid.
Jag var ganska trött så orkade inte festa.
Men det fanns ju andra i ligan
som gjorde det åt oss alla *hihihi*
Sätter in lite bilder från Lördagen oxå.

Emma som Lucia

Maria, Helen, Jag och Anna
innan vi åkte till DB-Kampen

Scotts

Det finns även lite Scotts video klipp
jag laggt upp inne på
http://www.youtube.com/LizenPh

Söndag 14/12

Städade lägenheten och satte upp julgranen.
Blir ingen stor julgran i år.
Ville inte äns testa om katterna skulle
låta bli den eller inte så det blev en liten gran
i år och den duger kanon bra.
Sen blev det bara slappar dag.
Kännde att jag behövde ta det lite lugnt och
låta kroppen vila kände mig seg och trött.
Sätter in en bild på våran fina julgran.


Den lilla granen med den stora Tomten

Jaha detta var lite av vad som hänt medans jag INTE bloggat.
Vet inte om jag kommer blogga varje dag
framöver men det är sånt som märks :-)
Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för jag
har bäddat rent idag och haft tvättstugan.
Ska bli najs att krypa ner i en renbäddad säng,
vara ny duschad och sen kolla på en film och mysa med Emmm.
Emma var även hon hemma idag från skolan för hon hade
ont i magen im orse så jag trode att det var dags
för magsjukan för hennes del.
MEN SOM TUR VAR så kom dne inte...
Hon har nog bara sovit lite dåligt och ätit lite för lite.
För under dagens lopp så var hon pigg och kry igen.
SKÖNT att det inte var nåt eftersom jag ska ha
FASTERS GODIS på Fredag till Lördag och sen SIST
MEN INTE MINST ska jag ju på DB-Kampen FINALEN.


RING OCH RÖSTA PÅ SCOTTS
099-23006 eller 099-32006
Scotts har startnummer 6

1 kommentar:

Anonym sa...

Mkt bra uppdatering =D Haha =)