torsdag 21 maj 2009

Uppdateringar!

Jag är ambassadör för Södertälje så hör av er!!!

www.singelfest.com

Siten uppe från 24 maj









2009-05-21 17:27:45



Då är man ÄNTLIGEN LEDIG

Japp Ni läste rätt...ÄNTLIGEN ledig efter ett ANTAL dagars jobbande.Ska bli så JÄ*LA bajs att bara få GOSA med min dotter ikväll.Imorgon åker hon till sin pappa och blir borta hela helgen och jag får inte träffa henne förrens på Måndag kväll :-(Åker ju nämligen på kryssning igen nu på Söndag.Idag har mans om sagt jobbat och nu har jag tvättstugan och sen blir det lite bad och mys med dottern och sen så ska vi bara krypa ner i en renbäddad säng och kolla film. SAKNAR goset med henne på kvällarna nu när jag jobbat så nu jäklar a nåda ska här mysas. ÖNSKAR ATT JUST DU J, va med oss oxå ;-)Men det kommer det kommer.....väntar man på nåt gott så väntar man ju ALLTID för LÄNGE ;-)Kram på er!








2009-05-21 12:32:32



Min underbara dotter! <3 Har man inte VÄRLDENS UNDERBARASTE DOTTER så säg. MIN mormor gick ju bort för inte så längesen och idag gick MIN dotter Emma fram till MIN mamma med sin leksaksmobil och säger......Svara Mormor det är DIN Mamma, hon ringer från HIMLEN! Glädje tårarna rann ner för MIN mammas kinder och exakt lika dant på mig när jag fick veta detta. MAMMA ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET EMMA.





2009-05-20 14:28:45



"Misstag" kanske inte är rätta ordet men jag ångra inte det jag gjort utan JAG ångrar det jag INTE gjorde och det va att bara ägna mig åt DIG.... DU är för bra för att vara sann. Kan detta va/bli verklighet....frågan är nu vågar jag satsa?!





2009-05-18 06:45:02





Snark snark.....vem f*n kom på idén att jobba 7-18 efter denna helgen med icke så mycket sömn? Ja ja klart man gör det man lovat. Sitter nu på bussen på väg till jobbet. Kallt ute och jag Saknar nån bredvid mig i sängen som kan ge lite värme. Tänk att få vakna upp bredvid nån som älskar mig lika mycket tillbax som jag älskar honom? Jag kan ju fortsätta drömma och hoppas på att han kommer in i mitt liv nån dag. *LÄNGTAR* Saknaden av att få dela mitt liv med han med stort H är STOR. :-(

Inga kommentarer: