måndag 11 maj 2009

UPPDATERING


Måndag 07:39:44

Snacka om att det hände mycket i helgen.....
Vet inte vart jag ska börja eller om jag äns kommer berätta...
tror jag låter det vara osagt istället.
Dottern min är som sagt sjuk (igen) nu är det
hosta och feber och snorighet som tagit över efter magsjukan.
När hon kom hem igår fårn sin pappa var hon ganska
varm i pannanoch hängig men det roliga är att hon ändå är pigg.
Jag förstår inte vart dom helt plötsligt får all energi ifrån?
Jag hade värkligen behövt den energin efter helgen...
för gårdagen var måttligt seg...
och sen så blev det ju inte bättre för att man känner
denna saknaden i kroppen.
Jag och min vän A kollade på Twilight igår....
Har ni sätt den?Om inte....
TJEJER den rekomenderas
Ja även till er killar oxå....
Hade jag haft DIG bredvid mig igår när jag såg den
så hade jag nog INTE kollat klart på hela filmen...
det hade fått blivit en liten paus.
Ska nog ta och slå på den rulle igen nu på morgonen
för jag kan ändå inte sova.
Ja vi får se om vi höres mera idag.
Om inte annat så får ni ha det så bra en måndg som denna.
*Undrar OM det kommer att ske om 2v*




Lördag 14:21:26
Jaha då har man lämnat av dottern och så väntar
man på att min goa vän A ska komma till mig....
får se vart benen bär av ikväll da ;-)
Känner jag mig och henne rätt så blir det nog lite party...
IDAG igen....
UNDRAR OM jag pallar en kväll till???
Man är ju inte 18 längre ;-)
Nån annan som ska hitta på nåt kul ikväll?
*Undrar hur man kan börja sakna någon man aldrig träffat* :-/


Lördag 11:38:51
Attans vilken kul kväll det var i går.
Gick ut med 2 vänner och ja vad säger man.....killar....
FATTAR inte vad det va som drog dom till mig igår....
den ena va ju fan värre än den andra SYND
bara att dom va så unga eller för gammla ;-)
Vart är han med stort H som jag längtar efter?????
Men hade ju ett MYCKET trevlig samtal inatt :-) *TACK*
Nu ska jag åka iväg och lämna min dotter hos
sin pappa för hennes kusin är där så dom ska
få leka lite och sen så kommer dottern hem imorgon.
UNDRAR vart det bär av ikväll...hemma...krogen...till dig kanske? ;-)

Inga kommentarer: