torsdag 7 maj 2009

Ja jag vet....men NU kom det ett inlägg ;-)

Imorse ringde min mor och berättade att min dotter
hade feber så hon skulle va hemma från skolan.
Sen gick det väl ca 10-20min så ringde hon igen
och sa att hon kräktes....så dottern har magsjukan :-(
Hon blir kvar hos mormor inatt så inte jag blir smittad.
Morgondagens planer va/är att min mamma och dotter
ska på cirkus då vi vunnit 2st PARKETT biljetter
så jag hoppas hon blir bra tills dess.
Och blir det så att dom går på den så ska jag kolla
om dottern ska sova där en natt till och då tänkte
jag nog gå ut och träffa lite vänner här i stan
och snacka lite skit över en öl/cider eller 22.....
Annars så har jag jobbat idag och hade mer än gärna
önskat att jag fick vara ute i solskenet istället för att sitta inne.
Men min största önskan va ju igentligen att få vara hemma
och ta hand om min dotter då hon är sjuk.
Nu ska jag ta och krypa ner i soffan
med täcke och kudde och kolla tv/film....
SAKNAR NÅGON ATT KRYPA NER TILL

Inga kommentarer: