tisdag 12 maj 2009

Tisdag

SÅ SKÖNT att få höra att DU mår ok trots ALLA tråkigheter.
Även kul att få säga hej till din mamma :-)
Nu kanske jag kan sova lite bättre inatt.

Det andra tråkiga är ju att min dotter är sjuk igen,
nu fick hon medusin kur...den här gången är det öronen och halsen som spökar.

NÄR ska min älskade dotter få va frisk????

ÄR SÅ GLAD att jag har min mamma som ställer upp
och hjälper mig med min dotter när det behövs.
ÄLSKAR DIG MAMMA OCH STORT TACK FÖR ALL HJÄLP :-)

Imorgon (13/5) bär det ju av på "jobb"kryssning med min brukare
och jag ska ÄNTLIGEN få träffa/höra mina Kittar igen :-)

Får se OM jag hinner in här och skriva lite
imorgon innan det är dax att dra iväg.

Annars så blir det väl bara uppdateringar på Fäjsboken.
Jag kommer ju inte hem förrens på Torsdagkväll
så får göra en uppdatering på Fredag efter jobb mötet.

För sen på Lördag ja då är det dax igen för kryssning :-)
MEN denna gången blir det en party kryss.

Sköt om er och va rädda om varandra!
KRAM



Inga kommentarer: