fredag 4 september 2009

TYPISKT

Ja det är väl typiskt....igår satt jag och skrev ner en hel del som skulle bli gårdagens inlägg. Jag hade skrivit om foten helgen och ja en hel del. Men sen på jobbet så la min mobil bara av. Displayen blev helt svart och den hoppa igång och stängdes av om vartannat. Ja ja det va ju bara att åka och lämna in den IGEN det komiska är att första gången den åkte in på lagning var när jag haft den i 3 månader och nu har jag haft den i 3 månader igen och den är på lagning. Jag hoppas att jag får en ny mobil nu eller att det är sista vändan den är på "operation". Nä tillbax till uppdatering av vad som hänt sen jag skrev sist. Foten är på bättringsvägen men jag har fortfarande ont. Den mesta värken är på fotknölen nu. Det lär dröja ett bra tag innan värken försvinner. Har ju hoppat på kryckor 4 dagar men borde nog gjort det längre men man är ju så envis. I lördags var det dax för Easy Kit på Torekällberget. Det började med att Grodan, Helen, Anna, Lotta och Annika kom hem till mig och Alex. Sen tog vi taxi till Berget eftersom jag hade kryckorna. Det var inte så mycket folk där MEN vad gör det? Easy Kit var ju anledningen till att VI var där. Dom är SÅ JÄVLA UNDERBARA. Har ni inte hört dom så får ni skylla er själva och jag kan säga att NI HAR MISSAT NÅT. Det är dax att NI tar er i kragen och planerar in en Easy Kit kväll. www.easykit.se Kvällen på Berget kunde inte blivit bättre. Underbara vänners sällskap, samt min älskade Alex och VÄRLDENS BÄSTA BAND som underhållning. Emma har ju börjat skolan oxå, allt flyter på efter branden och dom har nu börjat få skolböcker och har även haft sin 1a läxa. Oj vad tiden går fort. Men hon gillar skolan och jag märker att hon blir mer och mer intresserad av att läsa, skriva, räkna. IGEN kanske jag ska skriva. Hon hade ju en period förut innan skolan började att hon ville lära sig. Ja nu var det lite uppdaterat. Hoppas att ni har fått hålla er friska och att ni har det lika underbart med kärleken och familjen som jag har det. Planerna om ommöblering av vardagsrummet är i fullgång. Alex och jag planerar att inhandla samt göra om det till VÅRAT nu när han ska flytta in. Vi bor kvar i min lägenhet då det blir smidigast så nu. Emmas skola nära och mormor nära som hjälper mig med Emma. Ville ju ha helt nytt med Alex egentligen men nu blir det så här och vi gör det bästa av situationen. Nä nu blir det att jobb lite. Många kramar från mig. OVER AND OUT!!!

Inga kommentarer: