söndag 6 september 2009

Trött trött trött....

Trött trött trött ja så kan man beskriva mig just nu. Känns som om jag skulle kunna ligga i sängen och bara slappa/sova hela dagarna. Helgen blev hur lugn som hellst. I fredags efter jobbet åkte jag och Alex vill Ikea och små kolla lite till på byråerna vi vill köpa. Sen gick vi vill Heron och käka mat och fortsatte sen kolla i butikerna där. Väl hemma blev det duschen sen film och mys i sängen. Lördagen blev lugn den med. Emma kom hem från sin pappa och vi gick till affären och handlade till kvällens mys som blev Tacos och film. Efter att vi hade käkat och tittat på film så ville Emma till mormor så hon gick dit och Alex och jag fortsatte kvällen med film och mys. Trött som jag va så tog jag en duschen för att piggna till men jag somnade tidigt ändå. Och sov som en stock tills Alex väckte mig halv 10. Och hur jag blev väckt går vi inte in på :-P men just SÅ skulle jag kunna bli väckt varje morgon :-D Idag söndag blir det en lugn dag igen. Just nu kollar vi på "Mus i mitt eget hus" samt äter Pommes och grillkorv. Till kvällen blir det nog resterna av tacosen från igår. Min fot den har jag fortfarande ont i men det går väl över snart hoppas jag. Nu ska jag kolla vidare på filmen och umgås med familjen. OVER AND OUT

Inga kommentarer: