tisdag 21 juli 2009

Vaknade runt halv 5 imorse av att jag låg och grät.
Det tog ett par timmar innan jag nu har klarare bilder av drömmen.
Jag blev sviken och sårad (igen) den här gången gällde det A.
Han träffade ett av sina X som ville komma och prata.
Hon har känslor för honom men A sa att han inte kände nåt alls
inte på det sättet, så för hans del va allt lugnt.
Jag själv kände mig inte bekväm att dom skulle ses.
Men iallafall så gjorde dom det,
bättre att ha det överstökat sa A innan han åkte iväg.
Här är bilderna inte riktigt helt klara i mitt huvud så blir svårt att beskriva.
Men i slutet av drömmen så visar det sig att A och Xet pratat i flera
timmar och jag blir orolig och tar mig till platsen där dom skulle träffas.
Känner i kroppen att det inte står rätt till.
Väl på plats så är dom inte där.
Ringer A men ingen svarar.
Åker då hem till A och där får jag se hur dom 2 ligger
nakna i sängen och är ihop slingrade i varandras armar.
När jag springer där ifrån gråtandes så hör jag A skrika efter mig....
DET VA INTE DE HÄR JAG VILLE.
LÄMNA MIG INTE JAG ÄLSKAR DIG.
*Jag vaknar*

Inga kommentarer: