måndag 20 juli 2009

Måndag

Hej!
Ja då var det ett tag sen jag bloggade på denna sidan men ska bli ändring på det nu.

Ni som har hängt med under en tid på min andra blogg vet ju lite vad som har hänt i mitt liv.
Om INTE så kan ni gå in och läsa på http://www.e-kontakt.se/blogg/Lizen79:a

För jag orkar inte uppdatera allt här.

Igår så åkte min älskling hem till sig igen och allt kändes tomt.
Men den 29Juli så ses vi igen och det är ju inte så många dagar dit.
Jag kommer då att vara hos honom i 1vecka och sen helgen den 7-9Augusti så ska jag och min mamma och min dotter besöka min vän i Värnamo.
Vi får se om Alex följer med oxå då, jag hoppas det.
Vi ska besöka High Chaparall och sen så får vi se vad vi hittar på.
Jag är ju ledig t.o.m 18Augusti men vill vara hemma tills senast den 15-16Augusti så jag hinner tvätta lite kläder och så innan det är dax att börja jobba igen.

Idag har jag varit och handlat lite med min mor och min dotter.
Och i slutet av veckan så blir det väl att inhandla lite mera mat hem, men kom på att jag ska ju åka iväg så blir nog mest frys varor och konserver som inhandlas.

Nu ska jag ta och fixa lite på datan och sen får vi se om jag bloggar mera under dagen.
Webfetti.com

Inga kommentarer: