måndag 11 april 2011

Dagens Skämt


VAD MANNEN VERKLIGEN MENAR


- Jag åker och fiskar - Betyder egentligen:
- Jag kommer att dricka mig totalt aspackad och stå vid en å med ett spö i handen medan fiskarna simmar förbi utom all fara.
- Kan vi inte ta din bil? - Betyder egentligen:
- Tanken är tom och resten av bilen är full med ölburkar och hamburgerkartonger.
Kvinnor bakom ratten - Betyder egentligen:
- Är personer som inte kör för fort, inte ligger alldeles bakom mig på vägen, inte svär, gör obscena gester och med andra ord är mycket bättre förare än vad jag är. (Gäller endast män med viss självinsikt).
Jag bryr mig inte om vilken färg du väljer till köket - Betyder egentligen:
- Så länge det inte är blått, grönt, rosa, gult, lila, grått, brunt, svart, turkost eller någon annan färg än vitt.
Min fru förstår mig inte - Betyder egentligen:
- Hon har hört alla mina historier förut och är innerligt trött på dem.
- Du lagar mat precis som min mamma - Betyder egentligen:
- Hon brukade också använda brandvarnaren som ett tecken på att maten är färdig.
- Jag lyssnade visst på dig. Jag bara satt och funderade på mina egna problem - Betyder egentligen:
- Jag undrar om den rödhåriga snyggingen där borta har färgat håret eller inte.
När jag såg den här buketten med röda rosor så tänkte jag direkt på dig - Betyder egentligen:
- Tjejen på hörnet som stod och krängde buketterna var en tiopoängare.
- Det är en väldigt bra film - Betyder egentligen:
- Den är fullspäckad med knivslagsmål, biljakter, explosioner och snygga brudar.
- Vill du gifta dig med mig? - Betyder egentligen:
- Mina kompisar har tröttnat på mig, jag vet inte var tvättstugan ligger och jag orkar inte laga mat själv.
- Bra ide? - Betyder egentligen:
- Det kommer aldrig att fungera och jag kommer att ägna resten av dagen åt att reta dig för det.
- Hon är en sån där fanatisk feminist - Betyder egentligen:
- Hon vägrade att fixa kaffe till mig.
- Du vet att jag aldrig skulle kunna älska någon annan än dig - Betyder egentligen:
- Jag har vant mig vid hur du skäller på mig och har insett att det skulle kunna vara värre.
- Jag har en liten present med till dig - Betyder egentligen:
- De delade ut gratis isskrapor på ishockeymatchen.
- Det här förhållandet börjar bli för seriöst - Betyder egentligen:
- Jag gillar dig mer än min bil.
- Jag återvinner - Betyder egentligen:
- Vi brukar betala hyran med hjälp av alla mina ölburkar.
- Jag köpte ett verkligen gott vin - Betyder egentligen:
- Det var extrapris.
- Jag gjorde slut med henne - Betyder egentligen:
- Hon dumpade mig...


Glitter Text @ Glitterfy.com

Inga kommentarer: