torsdag 20 maj 2010

OJ...

VAD jag är dålig på att uppdatera.
Men som sagt det är inte varje dag jag känner för att skriva blogg.
men ibland så jä*lar händer det att man bloggar flera gånger om dan.

Ja vad har jag haft för mig da?

Liiite grejs som inte går att berätta har jag ju gjort
och sen så har vi varit i Strängnäs och Blowlat samt badat.
Jag van på bowlingen :-)
Och Emma klarade både guld och silver grodan på simningen.

Vi har även haft en dag på Torekällberget.
Vi både gick dit och hem i solen så vi var ganska trötta på kvällen.

Varit hemma hos min pappa och dom på middag,
fick då träffa Fasters Godis och jag kan även NU
berätta att jag ska bli moster i Oktober.
Nu har jag:
Mammas Godis Emma
Fasters Godis Andrea
och
Mosters Godis är på G

Emmas slutar snart 1a klass och det är dags för 1a sommarlovet.
Känner att jag börjar stiga i min ålder.
Små syskonen får barn och dottern blir bara större och större....

VART TAR TIDEN VÄGEN????
ALLT GÅR SÅ FORT.

Firade ju även 11månader med min Alex Godis.
Nämen...där kom det en till Godis i mitt liv :-)

Har en del saker som sker dom närmaste dagarna:
Fredag: Till Huddinge och DR med Emma och sen ev.
Croccs in på kvällen OM Emma åker med mormor.
Lördag: Parken Zoo HELA DAGEN det blir
jag, Emma, Emmas faster Helen och Emmas kusin Frida.
Söndag: Vila
Måndag:???
Tisdag:
Öronläkaren

Ja det va lite om vad som hänt och komma skall.
Nu ska jag fixa naglarna och kolla tv.





Inga kommentarer: